
Laat hier je gegevens achter.

Microsoft Ads
Je hebt je plannen vertaalt in een onderneming en wil meteen opdrachten of bestellingen binnenhalen. Of je hebt een leuke actie bedacht, die jouw bedrijf op korte termijn een flinke duw in de rug moet geven. Door te adverteren in de zoekmachines, zoals Google en Microsoft Bing, kan je vandaag al resultaat boeken. Maar dan moet je het natuurlijk wel goed doen.
Als wij voor je aan de slag gaan, zorgen we ervoor dat jouw advertenties getoond worden bij de juiste zoekwoorden in Microsoft Bing (en eventueel Google). Zodat als je T-shirts verkoopt, mensen jouw website bezoeken, die gezocht hebben op ‘T-shirt’. Of ‘T-shirt kopen’.
Overigens kunnen we de Google Ads campagnes eenvoudig koppelen aan Microsoft Bing, als je ook in Google adverteert of gaat adverteren. Wij gaan je uiteraard niet op kosten jagen door de Microsoft Ads vanaf de grond op te bouwen.
Wat vinden onze klanten?
Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met 4,8 sterren.
Werkwijze: Microsoft ads
Ga je adverteren in zoekmachines zoals Microsoft Bing, dan is het belangrijkste dat jouw advertenties worden getoond bij de juiste zoekwoorden. Stel dat je bent gespecialiseerd in de verkoop van maatpakken, dan moeten jouw advertenties onder meer getoond worden als iemand zoekt op maatpak, eventueel in combinatie met een kleur.
Wij doen er alles aan om jouw bedrijf te laten groeien via advertenties in de zoekmachines. De belangrijkste uitgangspunten van onze werkwijze zijn:
Meten = weten
We starten met het aanleggen van metingen, zodat we op basis van data de advertentiecampagnes optimaal kunnen bijsturen. Door een zoekwoordenonderzoek ontdekken we welke zoektermen relevant zijn en hoe vaak ze maandelijks worden gezocht in relatie tot jouw producten of diensten. Microsoft Ads is een continu proces van testen, meten en aanpassen om het maximale uit jouw budget te halen. Met behulp van de AI-tool van Microsoft sturen we de campagnes bij op basis van de vooraf ingestelde doelstellingen, zodat we de juiste doelgroep effectief bereiken.
Brede blik
We kijken niet alleen naar de campagnes, maar ook naar gerelateerde zaken. Hierbij kan je denken aan het design van de website en de teksten op de website-pagina’s en in de advertentie. Alles moet goed op elkaar aansluiten, want dat heeft uiteindelijk invloed op de resultaten.
Flexibiliteit
Jij bepaalt hoeveel geld je uitgeeft aan de advertenties. Wil je de campagnes tijdelijk stopzetten, omdat het te druk is? Of omdat de verkoop seizoensgebonden is? Dat is bij ons geen probleem. Dan zetten wij de campagnes gewoon (tijdelijk) uit. Wat dat betreft denken we met je mee en helpen iedere mkb’er graag, ongeacht het budget waarmee je werkt.
Campagne
We zetten de campagnes op. In de campagnes staan de advertentiegroepen en zoekwoorden. Aan elke campagne hangt een maximaal bedrag dat je per dag uitgeeft. Een goede ‘campagnestructuur’ is noodzakelijk om de advertenties aan te laten sluiten bij de zoekwoorden en bij te kunnen sturen.
Ontwerpen
De laatste stap is het ontwerpen van meerdere advertenties. We letten er goed op dat de teksten aansluiten bij de ingezette zoekwoorden, want bij de zoekwoorden ‘rode trui’ wil je het liefst een andere advertentietekst hebben dan bij ‘witte trui’.
Als jij wint, dan winnen wij ook!
Prijs: 440,- p/m
Prijs: 880,- p/m
Prijs: 1760,- p/m
Hoe werkt Microsoft ads?
Het adverteren in de zoekmachine van Microsoft, Bing, werkt via een systeem dat lijkt op een veiling. Hier leggen we het proces stap voor stap uit:
Selecteer zoekwoorden
Eerst selecteer je de zoekwoorden waarop je als bedrijf gevonden wil worden. Dit zijn de termen die mensen intypen in Bing.
Advertenties maken
Vervolgens maak je advertenties. Deze kunnen tekst en extensies bevatten. Het is belangrijk om aantrekkelijke en relevante advertenties te maken, die goed aansluiten bij de zoekwoorden.
Analyseren en aanpassen
Draaien de campagnes, dan is het belangrijk om de prestaties van de advertenties, producten en zoekwoorden te analyseren. Hoeveel mensen hebben geklikt? Wat kostte het? Wat leverde het op? Aan de hand van deze gegevens kun je je strategie eventueel aanpassen.
Budget, bieden en veilen
Je stelt een budget in voor je advertenties en bepaalt een doel, zoals omzet maximaliseren. De AI-functie van Microsoft stuurt je campagnes continu bij op basis van verzamelde gegevens en het gestelde doel. Wanneer iemand een zoekwoord intypt waarop jij hebt geboden, doet je advertentie mee aan de veiling. De positie wordt bepaald door je bod en de kwaliteit van de advertentie. Ben je de hoogste bieder, dan verschijnt je advertentie bovenaan. Je betaalt alleen wanneer erop wordt geklikt.
Merken voor wie wij werken
Waarom is Microsoft ads belangrijk?
Het adverteren in de zoekmachine van Microsoft (Bing) biedt meerdere voordelen voor iedere mkb’er.
Adverteren in Bing zorgt ervoor dat je direct zichtbaar bent in de zoekmachine.
Dat is handig als je een actie, product of dienst meteen onder de aandacht wil brengen.
Adverteren in Bing is niet zo populair als adverteren in Google, waardoor je in veel branches minder concurrenten hebt en adverteren dus goedkoper is.
En dat terwijl Bing de standaard zoekmachine is in Internet Explorer en het een marktaandeel van 5 tot 10 procent heeft.
Advertenties in zoekmachines bieden veel controle en flexibiliteit.
Je kan precies de zoekwoorden kiezen waarop de advertenties worden getoond, hoeveel geld je wil uitgeven en wie de advertenties te zien krijgen. Ook ontvang je feedback over wat werkt en wat niet, waardoor je continu je strategie kan optimaliseren.
Met advertenties in Bing bereik je mensen die zoeken naar wat jij aanbiedt.
De kans is daardoor groot dat ze geïnteresseerd zijn in jouw diensten of producten. Het kan dus een heel efficiënte manier zijn om je doelgroep te bereiken.
Wij zijn er trots op dat we resultaat mogen behalen voor de volgende klanten.
Bleijerveld Juridisch Advies
+99%
+89%
easeley
+30%
+22%

Gratis adviesgesprek
Result Based helpt je graag met adverteren via de zoekmachines (zoals Microsoft Bing) om op die manier direct goede resultaten te behalen met jouw bedrijf. We beginnen een samenwerking altijd met een kennismaking. Tijdens een gratis adviesgesprek luisteren we naar jouw ideeën en wensen.
Vervolgens kunnen we een losse opdracht voor je uitvoeren, zoals het opzetten van de advertenties in Microsoft Bing. Of we werken elke maand een vast aantal uren voor je. Deze uren kan je ook flexibel inzetten voor andere online marketingdiensten, zoals Zoekmachine optimalisatie (SEO) en Facebook Ads.
Result Based is een betrokken onlinemarketingpartner voor mkb’ers. We komen regelmatig bij je langs, zodat we feeling houden met jouw bedrijf. Wij werken bovendien niet met onze ogen gericht op de klok, want daarmee bereik je geen resultaat. Je hoeft dus niet bang te zijn dat elk telefoontje of mailtje op de factuur staat.
Wil je meer weten over Microsoft ads?
Hier vind je verschillende artikelen over Bing advertenties.