
Laat hier je gegevens achter.

Adverteren op Google?
Je hebt je businessplan vertaald in een bedrijf en wil direct bestellingen of opdrachten binnenhalen. Of je hebt een ludieke, tijdelijke actie bedacht die je bedrijf op korte termijn een boost moet geven. Met adverteren in de zoekmachines (SEA), zoals Google, kan je vandaag al resultaat boeken. Maar dan moet je het wel goed doen.Ā
Als wij voor je aan de slag gaan met SEA zorgen we ervoor dat jouw advertenties getoond worden bij de juiste zoekwoorden. Zodat als je sneakers verkoopt, je mensen op je website krijgt die zoeken naar āsneakersā of āsneakers kopenā.
Wat vinden onze klanten?
Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met 4,8 sterren.
Werkwijze: Google ads
Wanneer je gaat adverteren in zoekmachines zoals Google, is het de kunst om ervoor te zorgen dat de advertenties getoond worden bij de juiste zoekwoorden. Stel je bent gespecialiseerd in het verkopen van wollen truien, dan moeten jouw advertenties altijd getoond worden op het moment dat iemand zoekt op āwollen truiā, eventueel in combinatie met een kleur.Ā
Wij doen er alles aan om jou te laten groeien door middel van een goede SEA-strategie. De belangrijkste uitgangspunten van onze werkwijze zijn:
Flexibiliteit
Ā Jij bepaalt zelf hoeveel geld je uitgeeft aan de advertenties. Wil je de campagnes tijdelijk stopzetten, omdat het te druk is? Of omdat de verkoop seizoensgebonden is? Geen probleem. Dan zetten wij de campagnes uit. Wat dat betreft denken we met je mee en helpen iedere mkbāer graag, ongeacht budget.
Brede blik
We kijken niet alleen naar de campagnes, maar ook naar alle gerelateerde zaken. Denk bijvoorbeeld aan het design van de website en de teksten op de website-paginaās en in de advertentie. Alles moet mooi op elkaar aansluiten. Want dat heeft uiteindelijk invloed op de resultaten.
Bijsturen op basis van data
SEA is een continu proces van testen, meten en optimaliseren om het meeste uit je budget te halen en je doelgroep effectief te bereiken. We starten altijd met het opzetten van gedetailleerde metingen, zodat we niet in het duister tasten, maar strategische beslissingen kunnen nemen op basis van data. Met een grondig zoekwoordenonderzoek achterhalen we welke termen relevant zijn voor jouw producten of diensten en hoeveel mensen hier maandelijks op zoeken. Op basis van deze inzichten zetten we gerichte advertentiecampagnes op, die we vervolgens continu bijsturen voor het beste resultaat.
Op campagne
We maken een Google Ads account voor je aan ā als je die nog niet hebt ā en we zetten de campagnes op. In de campagnes komen de verschillende advertentiegroepen en zoekwoorden. Aan elke campagne hangt een maximaal bedrag dat je per dag wil uitgeven. Een goede ācampagnestructuurā is cruciaal om de advertenties aan te laten sluiten bij de zoekwoorden en bij te kunnen sturen als de advertenties eenmaal draaien.Ā
Ontwerpen
De laatste stap bij het opzetten van de advertenties is het ontwerpen van meerdere advertenties. Daarbij letten we er goed op dat de teksten perfect aansluiten bij de ingezette zoekwoorden. Want bij de zoekwoorden ārode broekā wil je het liefst een andere advertentietekst hebben dan bij āwitte broekā.
Als jij wint, dan winnen wij ook!
Prijs: 440,- p/m
Prijs: 880,- p/m
Prijs: 1760,- p/m
Hoe werken Google advertenties?
SEA werkt via een systeem dat lijkt op een veiling. Hier is een stap-voor-stap uitleg:
Zoekwoorden & advertenties
Het kiezen van de juiste zoekwoorden is de eerste stap bij het opzetten van Google Advertenties. Dit zijn de termen die mensen intypen in zoekmachines en waarop je gevonden wilt worden. Vervolgens maak je advertenties die aansluiten bij deze zoekwoorden. Dit kunnen tekst- en beeldadvertenties zijn, waarbij het belangrijk is om ze aantrekkelijk en relevant te maken voor je doelgroep.
De veiling
Het kiezen van de juiste zoekwoorden is de eerste stap bij Google Advertenties. Daarna stel je een budget in en bepaal je een biedstrategie op basis van je doel, zoals het maximaliseren van omzet. Wanneer iemand een zoekwoord invoert waarop jij hebt geboden, neemt je advertentie deel aan een veiling. De positie wordt bepaald door je bod en de kwaliteitsscore van je advertentie. Googleās AI-functie optimaliseert je campagnes continu op basis van verzamelde gegevens en het gestelde doel, zodat je advertenties steeds beter presteren.
Advertentie wordt getoond
Als je de veiling wint, wordt je advertentie bovenaan getoond aan de gebruiker. Je betaalt alleen als er op je advertentie geklikt wordt.
Analyse en aanpassing
Tot slot analyseer je de prestaties van je advertenties, producten en zoekwoorden. Hoeveel kliks? Wat kostte het? Wat leverde het op? Aan de hand van deze gegevens kan je de strategie bijsturen.
Merken voor wie wij werken
Wat zijn de voordelen van Google advertenties?
SEA biedt meerdere voordelen voor elke website of online business.
SEA stelt je in staat omĀ direct zichtbaarĀ te zijn in zoekmachines, zoals Google.
Handig bij de lancering van een nieuwe website of als je een specifieke actie of product meteen onder de aandacht wil brengen.
Met SEA bereik je mensen die actief zoeken naar wat jij aanbiedt.
De kans is daardoor groter dat ze geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Het kan dus een hele efficiënte manier zijn om je doelgroep te bereiken.
SEA biedt een grote mate vanĀ controle en flexibiliteit.
Je kan precies de zoekwoorden kiezen waarbij je advertenties getoond worden, hoeveel geld je wil uitgeven en wie de advertenties zien. Ook krijg je feedback over wat werkt en wat niet, wat handig is om je strategie bij te sturen.
Wij zijn er trots op dat we resultaat mogen behalen voor de volgende klanten.
Bleijerveld Juridisch Advies
+99%
+89%
easeley
+30%
+22%

Gratis adviesgesprek
Result Based helpt je graag met adverteren via de zoekmachines (zoals Google) om op die manier mooie resultaten te bereiken met jouw bedrijf. We beginnen altijd graag met een kennismaking. TijdensĀ een vrijblijvend adviesgesprekĀ luisteren we naar jouw ideeĆ«n en wensen.Ā
Vervolgens kunnen we een losse opdracht voor je uitvoeren, zoals het opzetten van de advertenties. Of we werken elke maand een vast aantal uren voor je. Deze uren kan je ook flexibel inzetten voor andere onlinemarketingdiensten, waaronder SEO en Facebook Ads.Ā
Result Based is een betrokken onlinemarketingpartner voor mkbāers. We komen regelmatig bij je langs, zodat we feeling houden met jouw bedrijf. Wij werken bovendien niet met onze ogen gericht op de klok, want daarmee bereik je geen resultaat. Je hoeft dus niet bang te zijn dat elk telefoontje of mailtje op de factuur staat.Ā
Wil je meer weten over Google advertenties?
Hier vind je verschillendeĀ artikelen over Google Ads.