
Laat hier je gegevens achter.

Mailchimp
Gaan er nu te veel leads verloren, omdat jullie te druk zijn om iedereen na te bellen? Of lukt het onvoldoende om bestaande klanten aan je te binden? Kortom, wil jij jouw service verbeteren en extra omzet genereren?
E-mailmarketing bespaart je tijd, verbetert je service en versterkt de relatie met je klanten. Result Based helpt je graag bij de ontwikkeling én uitvoering van een e-mailmarketingstrategie. Vraag daarvoor nu een gratis adviesgesprek aan!
Wat vinden onze klanten?
Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met 4,8 sterren.
Werkwijze: e-mailmarketing
E-mailmarketing is een krachtige manier om in contact te blijven met (potentiële) klanten, mits je het goed aanpakt. Wij helpen je daarbij, van strategie tot uitvoering.
We denken mee over een slimme e-mailstrategie, richten mailflows in en zorgen voor een duidelijke segmentatie van je doelgroep. Ook maken we accounts aan, ontwerpen templates voor nieuwsbrieven en automatische mails, koppelen formulieren aan je mailsoftware (zoals Mailchimp) en verzorgen sterke teksten en visuals.
Onze aanpak is gebaseerd op de volgende principes:
Houd je aan de regels
Het is belangrijk om te voldoen aan wet- en regelgeving. Denk bijvoorbeeld aan het vragen van toestemming, voordat je mensen gaat mailen. En je moet ze de mogelijkheid bieden om uit te schrijven.
Wees interessant
Uiteindelijk valt of staat e-mailmarketing met de inhoud. Een goed, doordacht plan is daarom essentieel om er een succes van te maken. Wat wil je mensen vertellen of aanbieden? Zijn ze daarin werkelijk geïnteresseerd op het moment dat ze de mail ontvangen? Is de mail leuk om te lezen? Ziet die er goed uit? Wij helpen je daarbij.
Blijf sturen
Het is een illusie om te denken dat je in één keer de perfecte strategie en inhoud te pakken hebt. En dus is het belangrijk om de data te blijven analyseren. Hoe vaak wordt een mail geopend? Wat is het doorklikpercentage? Op basis van de data kan je vervolgens verbeteringen doorvoeren.
Maak onderscheid
Maak onderscheid in wie welke mail krijgt. Dat kan zijn op basis van iemands adres, aankoopgeschiedenis, voorkeuren, beroep et cetera. Hoe beter je segmenteert, hoe relevanter jouw mailtjes zijn voor de ontvangers. Ook kan je aanbevelingen doen op basis van eerdere interacties, bijvoorbeeld door Renault Masters nog eens extra onder de aandacht te brengen bij mensen van wie je weet dat ze eerder al eens digitaal een Renault Master hebben bekeken, maar er nog niet eentje hebben gekocht.
Blijf weg bij de spambox
De spamfolder is de doodskist van elke e-mail. En dus wil je daar natuurlijk niet belanden. Om ervoor te zorgen dat jouw mail in de juiste mailbox valt, moeten de instellingen juist zijn.
Als jij wint, dan winnen wij ook!
Prijs: 440,- p/m
Prijs: 880,- p/m
Prijs: 1760,- p/m
Hoe werkt e-mailmarketing?
Bij e-mailmarketing verstuur je als bedrijf of organisatie mails naar een groep mensen die eerder bekend zijn geraakt met jou. De mails kunnen bestaan uit aanbiedingen, bijvoorbeeld voor een nieuw product. Ze zijn een prettige service voor klanten, zoals een herinnering een dag voor een afspraak. Of ze gaan over ontwikkelingen binnen jouw bedrijf of organisatie (wekelijkse of maandelijkse nieuwsbrief). E-mailmarketing is dus heel veelzijdig en je kan er naar eigen wens invulling aan geven.
Voorbeelden e-mailmarketing:
1. Nieuwsbrieven
Deel updates, blogs en inzichten via een wekelijkse of maandelijkse nieuwsbrief om betrokkenheid te vergroten.
2. Herinneringsmails
Automatische mails zoals afspraakbevestigingen en reminders verlagen het aantal no-shows.
3. Verlaten winkelwagen
Herinner klanten automatisch aan hun volle winkelwagen en bied eventueel een tijdelijke korting aan.
4. Kortingsacties
Mails met kortingen worden het meest geopend. Perfect voor productintroducties of herhaalaankopen.
5. Upsell-mails
Bied na een aankoop automatisch bijpassende producten of diensten aan.
6. Klanttevredenheid
Vraag na contact of aankoop om feedback via een korte mail. Zo verzamel je waardevolle inzichten.
7. Leads opvolgen
Automatiseer opvolgmails voor leads die nog niet gebeld zijn om verlies van potentiële klanten te voorkomen.
8. Herhaalbestellingen
Stuur tijdige reminders voor terugkerende aankopen of afspraken, zoals APK’s of koffie.
9. Reviews verzamelen
Vraag klanten automatisch om een review, eventueel met een beloning. Dat levert sterren én vertrouwen op.
Merken voor wie wij werken
Waarom is e-mail marketing belangrijk?
E-mailmarketing heeft een aantal grote voordelen. Iedereen heeft tegenwoordig een mailadres en checkt die meerdere keren per dag. Dat maakt dat veel mails snel na het versturen worden geopend en je dus veel mensen kan bereiken met de mail.
De kosten om je doelgroep te bereiken zijn bovendien relatief laag. Je zet één keer een mailflow neer en die kan jarenlang goed functioneren. Ook is het opschalen goedkoop, want of je nu een nieuwsbrief naar 2.000 mensen of 2 miljoen mensen verstuurt, de kosten blijven nagenoeg hetzelfde. E-mailmarketing blijkt daarnaast een goede investering. Voor elke euro die je erin stopt krijg je 32 tot 45 euro terug, stelt dit onderzoek.
Wij zijn er trots op dat we resultaat mogen behalen voor de volgende klanten.
Bleijerveld Juridisch Advies
+99%
+89%
easeley
+30%
+22%

Gratis adviesgesprek
E-mail is een prachtig communicatiemiddel en daardoor goed geschikt voor online marketing. Alleen moet je het wel op de juiste manier gebruiken om resultaat te bereiken. Daar helpen wij je graag bij. Dat begint uiteraard met het in kaart brengen van jouw behoeften. Tijdens een gratis adviesgesprek luisteren we graag naar jouw ideeën en wensen.
Result Based voert altijd resultaat gedreven online marketing. Dat wil zeggen dat wij campagnes bijsturen op basis van de resultaten, zodat we elke maand het beste resultaat behalen. Halen we de doelstellingen niet, dan krijg je korting.
Je kan bovendien bij ons een losse opdracht neerleggen of een vast aantal uren per maand afnemen. Deze uren kan je inzetten voor e-mailmarketing, maar als je graag wilt dat we ook even naar een ander online marketing-aspect kijken, zoals Google Ads of Facebookcampagnes, dan hebben we die flexibiliteit.
Result Based is bovendien een betrokken online marketingpartner. We komen regelmatig bij je langs om feeling te houden met je bedrijf of organisatie. Bovendien werken wij niet met onze ogen gericht op de klok, want daarmee bereik je geen resultaat. Je hoeft dus niet bang te zijn dat we voor elk telefoontje of mailtje een rekening sturen.
Wil je meer weten over e-mailmarketing?
Hier vind je verschillende artikelen over e-mailmarketing.